Kesejahteraan Keluarga Bermula Dari Si Ibu...

Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Monday 27 July 2015

Kesan Sampingan Suntikan Perancang




Memandangkan saya bakal bergelar pelajar
Dikala anak dah ada 3 orang
Dan masih kecil-kecil lagi
Saya ambil suntikan perancang 

Asalnya nak implan 3 tahun terus
Tapi bila ke Klinik Nur Sejahtera, Jalan Reko
Nurse nasihatkan cuba ambil suntikan Unidepo dulu 
Untuk melihat samada badan saya sesuai atau tidak
Katanya hormon yang digunakan sama macam implan
So, baik tengok reaksi badan dulu 
Ada kesan sampingan ke tidak

Mujurlah
Dah hampir sebulan
Saya belum face apa-apa masalah seperti pening2 dan loya
Sebab suntikan ni sedikit sebanyak akan mengganggu keseimbangan hormon dalam badan

Apa kesannya jika hormon badan tidak stabil???
Banyak...selain pening2 dan loya
Ada juga yang selera makannya membuak2
Haid tak teratur
DAn kulit muka ditumbuhi jerawat

Saya memang standby GLA Complex untuk mengatasi masalah2 di atas
Tak sanggup nak pening2 dengan nature of work yang tak menentu ni
Jom tengok apa yang GLA Complex boleh bantu...



GLA Complex dibuat daripada kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E.

Minyak borange dikatakan lebih baik daripada minyak Evening Primrose Oil kerana mengandungi GLA yang lebih tinggi dari EPO iaitu sebanyak 25% berbanding 10% GLA dalam EPO.

Sebab itulah saya rasa lebih yakin GLA Complex mampu membantu saya mengatasi sindrom- sindrom ketidakseimbangan hormon akibat suntikan perancang ini...

Berminat nak cuba?
Jangan segan pm Jiha 017 3413644

No comments:

Post a Comment