Kesejahteraan Keluarga Bermula Dari Si Ibu...

Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Friday 24 July 2015

Gara- Gara Tertinggal Nutriwhite di Kampung





Pencuci muka Nutriwhite ni saya dah guna sejak bulan April tahun ini
Sampai sekarang tak habis-habis lagi
Bukan saya sorang je guna
Kadang- kadang suami tumpang guna

Penggunaan kali pertama lagi saya dah rasa jatuh cinta dengan cleanser ni
Pencuci muka ni lembut dan tak mengeringkan kulit
Memang sesuai sangat dengan kulit muka saya yang kering akibat lama terdedah dengan air-cond

Lepas tu, picit sikit je (pea size) campurkan dengan air
Memang berbuih banyak
Memang cukuplah takat nak cuci muka

Selain tu...
Banyak kali juga kena puji dengan suami yang dok curi- curi cubit pipi dan belai- belai gitu
Katanya kulit wajah ni lembut dan bersih je
(Bacaan 18 tahun ke atas shj hihihi)
Bayi saya pun memang suka sangat 'makan' pipi saya bila didukung

Nak dijadikan cerita bulan lepas
Gawat jadinya bila unpack semula barang- barang dalam beg balik kampung,
"Alamak.....tertinggal pencuci muka pulak!"

Kebanyakan masa saya hanya cuci muka dengan air sahaja
Kalau rasa teruk sangat baru pakai pencuci muka yang dulu2
Tapi pakai dalam kuantiti yang sikit je
Sebab risau kulit mengelupas macam dulu

Tup- tup bila balik kampung raya Aidilfitri lepas
Kakak ipar nak satu
Sebab best katanya pakai ni
Tak de gatal-gatal sebab kulit kakak ipar jenis sensitif

Apa yang terkandung dalam Nutriwhite Deep Foaming Cleanser yang membuat ia begitu istimewa???
Baca di next entry okey

Ha....apa lagi, nak rasa sendiri keberkesanan produk ni
Boleh hubungi saya
Jiha 017 3413644


No comments:

Post a Comment